FOTO: PU krapinsko-zagorska
Danas 23. siječnja u prostorijama Policijske postaje Krapina održana je prezentacija vezana uz pilot projekt novog ustroja i organizacije rada u policijskim postajama III. kategorije.
Prezentaciji koju je vodio voditelj Službe policije Josip Janžek bili su prisutni župan Krapinsko-zagorske županije Željko Kolar, predsjednica Županijske skupštine Vlasta Hubicki, načelnik Policijske uprave krapinsko-zagorske Jakob Bukvić, te čelnici lokalnih samouprava koje se nalaze na područjima koje sigurnosno pokrivaju Policijske postaje koje ulaze u pilot projekt, odnosno gradonačelnici gradova i načelnici općina na području Policijskih postaja Klanjec, Pregrada, Donja Stubica i Zlatar Bistrica, te Postaje prometne policije Krapina, čiji su rukovoditelji također bili prisutni prezentaciji.
Inače, ovaj pilot projekt započeo je u ožujku prošle godine u četiri policijske postaje III. kategorije u Republici Hrvatskoj (Čazma, Novi Marof, Sveti Ivan Zelina i Zabok) gdje je provođen u razdoblju od tri mjeseca, a nakon uspješne provedbe intencija je da se provede i u ostalim policijskim postajama III. kategorije u narednih šest mjeseci. Glavni ciljevi ovog pilot projekta su promijeniti negativan omjer rukovoditelja u odnosu na izvršitelje policijskih poslova u policijskim postajama, ustroj i organizaciju policijskih postaja organizirati na način da će odgovarati sigurnosnoj problematici i stanju na terenu, zatim povećati operativnu pokrivenost područja policijske postaje, omogućiti veću fleksibilnost u organizaciji policijskih poslova prema zahtjevima konkretne sredine, smanjiti administrativno opterećenje, a povećati operativno angažiranje policijskih službenika, te rad policijskih postaja učiniti efikasnijima i isplativijima uz smanjenje troškova koji nastaju funkcioniranjem policijske postaje.
Kako su uz gradonačelnike i načelnike lokalnih samouprava bili prisutni i župan Željko Kolar i predsjednica Županijske skupštine Vlasta Hubicki, iskazali su zadovoljstvo prezentiranim pilot projektom uz prijedlog da se uredovno radno vrijeme u određene dane produži, kako bi građanima koji rade do 16.00 sati bilo omogućeno pružanje usluga i nakon tog vremena.